Digitalt arkiv

Dagsordensystemet AgendaPro

Om dette arkiv

Detaljer

Navn Dagsordensystemet AgendaPro
Skaber
Borgerrepræsentationens sekretariat
Alternative navne AgendaPro Dagsordensystemet
Periode 22/09 1999-​28/02 2005
Arkiveringsversions ID 00010050
Type Arkiveringsversionen omfatter data og eventuelt dokumenter fra en afsluttet arkivperiode i en e-journal, et EDH-system eller et ESDH-system, hvor der ikke længere rettes eller tilføjes data.

Formål

Dagsordensystem hvis formål var at hjælpe med at holde styr på f.eks. mødeindkaldelser, bilag til møder, oprettelse og fremsendelse af dagsordner mm.


Borgerrepræsentationens Sekretariat har ansvaret for udarbejdelse af dagsordener til

Borgerrepræsentationens møder. Dagsordeneme består af sager fra samtlige forvaltninger i

Københavns Kommune. Sagerne bliver ofte oprettet af de respektive forvaltninger, fordi de

først skal behandles i de pågældende fagudvalg, inden sagerne videresendes til

Borgerrepræsentation. Borgerrepræsentationens Sekretariat har ansvaret for, at sagerne fremstår

i en korrekt form, og at sagerne er forsynet med det fornødne sagsmateriale, når de forelægges

Borgerrepræsentationen.

Borgerrepræsentationens Sekretariat har på denne baggrund fået systemansvaret fro MødeDagsordensystemet

AgendaPro.

Indhold

Data stammer fra følgende udvalg og tidsperioder:

Borgerrådgiverudvalget (16.01.04-28.02.05)

Borgerrepræsentationen (09.12.99-28.02.05)

Bygge- og Teknikforvaltningen (23.09.99-28.02.05)

Byøkolologisk Fond (29.04.03-28.02.05)

Udvalget for Demokrati og service (04.04.02-28.02.05)

EU- Formandskabet (30.05.02-28.02.05)

Familie- og Arbejdsmarkedsudvalget (27.10.99-28.02.05)

Folkeoplysningsudvalget (03.07.02-28.02.05)

Integrationsudvalget (11.10.99-28.02.05)

Dommerkommiteen til uddeling af Integrationsprisen (02.06.03-28.02.05)

Kultur- og Fritidsudvalget (07.10.99-28.02.05)

Miljø- og Forsyningsudvalget (27.09.99-28.02.05)

Sundheds- og Omsorgsudvalget (04.10.99-28.02.05)

Borgerrepræsentationen (unge) (15.11.04-28.02.05)

Uddannelses- og Ungdomsudvalget (22.09.99-28.02.05)

Valby Lokaludvalg (07.01.02-28.02.05)

Valgudvalget (05.02.02-28.02.05)

Økonomiudvalget (23.11.99-28.02.05)

Referencer

ASTA7 ID 22cdd061-acb8-4058-8aa6-33baac1797a9
Starbas ID 204
DOI 10.71687/00010050

Bestilling

For adgang til arkiveringsversionens data kontakt Københavns Stadsarkiv.

Yderligere informationer om systemet

Følgende arkivskabere har indtastet data i det digitale arkiv (1)

Dokumenter der beskriver arkiveringsversionen (13)

ID Dokumenttitel og -beskrivelse
10050001 Overordnet beskrivelse og forklaring af den medfølgende dokumentation
10050001 Afleveringsaftale mellem Københavns Stadsarkiv og Borgerrepræsentationens Sekretariat
10050001 Bestemmelser om aflevering af elektroniske arkivsystemer til Københavns Stadsarkiv
10050001 Bekendtgørelse om bevaring af data fra elektroniske arkivsystemer med personoplysninger i Københavns og Frederiksberg Kommuner
10050001 Det historiske og opgavemæssige grundlag for Borgerrepræsentationens Sekretariat, set indenfor afleveringsversionens tidsramme
10050001 Forskellige udvalg som indenfor afleveringsversionens tidsramme har leveret data til systemet
10050001 Brugervejledning til Agenda Pro
10050001 Liste over dokumenter og filer som ikke har kunnet konverteres til afleveringsversionens TIFF format
10050001 Indskannede dokumenter som beskrevet i GENINFO_6
10050001 Entitets- og relations diagram over afleveringsversionens tabeller (ER-diagram)
10050001 Tabelbeskrivelse med feltinformation af afleveringsversionens tabeller
10050001 Eksempler på gængse søgninger i Agenda Pro.
10050001 Omnummerering af ArkivID