Arkiveringsversionen omfatter aflevering af øjebliksbillede af data fra et register, hvor der løbende rettes eller tilføjes i data (akkumulerede aflevering).
Formål
KOMMA er det centrale system til administration af kommunal arbejdsformidling.
Indhold
Formålet med KOMMA er, at give kommunerne et velegnet værktøj i arbejdet med planlægning og administration af kommunal arbejdsformidling. KOMMA-systemet er inddelt i 3 hovedområder 1) Den arbejdssøgende (incl. S og A-journal- og notatadgang) Registrering af samtlige personlige oplysninger 2) Tilbud (incl. S og A-notatadgang) Registrering af samtlige tilbud herunder f.eks. projekter, kurser, jobtræning m.v.
Referencer
ASTA7 ID
8daa3a0f-811b-413c-8aab-5f78453c7234
Starbas ID
424
Bestilling
For adgang til arkiveringsversionens data kontakt Frederiksberg Stadsarkiv.
Yderligere informationer om systemet
Følgende arkivskabere har indtastet data i det digitale arkiv (1)