·
Greve Kommune
·
Social- og Sundhedsforvaltningen
Alternative navne
Sags- og Advissystem S og A systemet
Periode
01/01 1979-31/12 2008
Arkiveringsversions ID
00041840
Type
Arkiveringsversionen omfatter aflevering af øjebliksbillede af data fra et register, hvor der løbende rettes eller tilføjes i data (akkumulerede aflevering).
Formål
Sagsregisterdelen erstatter de manuelle registre over social- og sundhedssager. Via skærmen kan sagsbehandleren få en aktuel oversigt over borgerens/familiens/bopælens samlede relationer til forvaltningen, samt en oversigt over aktuelle ydelser.
Advisdelen giver dagligt information om folkeregisterhændelser m.v.
Indhold
Alle sager registreres på foruddefinerede sagstyper med mulighed for underopdeling på sagsarter, (f.eks. ydelsesmæssig opdeling). Endvidere kan sagerne opsplittes i sagssteder: geografisk opdeling eller sagsbehandlere.
Til brug for sagsbehandlingen er der mulighed for at fremkalde et skærmbillede, Sagsoversigten, indeholdende alle registrerede oplysninger: Sagsoversigten indeholder - oplysning om samtlige aktive/passive/arkiverede sagsrelationer på alle registrerede borgere på adressen - familierelationer - journal- og notatoplysninger (hvis Journal- og notatark er tilsluttet) - sagspersonkreds (de personer, der indgår i beregningen af en given ydelse, eksempelvis boligsikring) - oplysninq om ændret FIF-indkomst - oplysning om ændret forskud - oplysning om sygehusophold (hvis KMD Sygehusophold er tilsluttet) - lægenummer - oplysning om opholdsgrundlag.
Referencer
ASTA7 ID
922e8dc7-63ce-463a-8514-9e703ffc20ce
Starbas ID
448
Bestilling
For adgang til arkiveringsversionens data kontakt Greve Kommunearkiv.
Yderligere informationer om systemet
Følgende arkivskabere har indtastet data i det digitale arkiv (1)