2010 Oprettet. Afdeling i Service- og Videnscentret.
Servicecentrene skal sikre et bedre kendskab og relationer til de enkelte enheder, der skal serviceres.
Medarbejderne skal sikre at institutioner og skoler altid får korrekt svar ved henvendelse, og ikke skal bruge tid på at afsøge svaret i organisationen. Service 0-5 år og Service 6-18 år er organiseret i teams således, at der tilstræbes en faglig bredde internt i hver enkelt team, der kan bidrage til straks-afklaring og reduktion af ressourcetræk på baglandet.
Hovedansvar
- At levere kvalificeret, sammenhængende og effektiv support til alle BUFs institutioner og skoler
- Etablering af proaktiv support
- Bidrage til relevant udbud i BUF Akademi vedr. administrative opgaver
Hovedopgaver
- Besvare og indhente svar på henvendelser fra institutioner og skoler
- Opbygge kendskab og relationer til institutionernes og skolernes ledere og understøtte områdechefer
- Bestiller til BUF Akademi vedr. administrative opgaver
- Bidrage til at sikre sammenhæng i porteføljen af administrative opgaver
- Definition og afgrænsning af udbudte services