Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og dagtilbudsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer.
Indhold
En elektronisk klientjournal, hvori der registreres data om de personer, der indskrives på de sociale tilbud, herunder cpr-nummer og andre stamdata samt daglige informationer omkring medicinudlevering og dagbogsnotater.
Dokumenter der beskriver arkiveringsversionen (12)
ID
Dokumenttitel og -beskrivelse
1
Afleveringsbestemmelse, inkl. bilag.
2
E/R-diagrammer af arkiveringsversion.
3
Tabel og feltbeskrivelser af arkiveringsversion, inkl. primærnøgler og fremmednøgler, svarende til indhold i metadata-fil.
4
Liste over bevaring og kassation af alle systemets tabeller, inkl. alle tabelnavne i driftsversionen og tabelnavne på de bevaringsværdige i arkiveringsversionen.
5
pcdKlient brugervejledning.
6
pcdAnalyse brugervejledning.
7
PCD Manual Oktober 2005
8
Snitfladebeskrivelser (oversigt)
9
KMD NOTAT PCD PRODUKTION DB Beskrivelse
10
KMD NOTAT PCD ARKIV PRODUKTION DB Beskrivelse
11
Beskrivelse af institutioner med videre, der har anvendt pcdKlient.
12
Produktionsnotat fra leverandøren med beskrivelse og forklaring af evt. fejl og afvigelser i arkiveringsversionen.