Digitalt arkiv
eDoc 4.1
Om dette arkiv
Detaljer
Navn | eDoc 4.1 |
---|---|
Skaber | ·
Københavns kommune
·
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
·
Borgerrådgiveren
·
Børne- og Ungdomsforvaltningen
·
Kultur- og Fritidsforvaltningen
·
Socialforvaltningen
·
Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
·
Teknik- og Miljøforvaltningen
·
Økonomiforvaltningen
|
Periode | 16/01 2010-27/12 2016 |
Arkiveringsversions ID | AVID.KSA.41 |
Formål
eDoc er et elektronisk journaliserings- og sagsstyringssystem udviklet til den offentlige sektor og private virksomheder. Systemet rummer funktionalitet til understøttelse af arbejdsgange og opfyldelse af systembehovet når organisationen ønsker at anvende elektronisk dokument- og sagsstyring til effektivisering af de daglige arbejdsopgaver. eDoc er opbygget med en standard basisversion som kerne med mulighed for tilknytning af udbygningsmoduler og specialtilpasninger efter behov. eDoc er et åbent og fleksibelt system som muliggør udvikling af integration til kundens fagsystemer og evt. andre databaser. eDoc er tilpasset dansk forvaltningsskik og dermed de p.t. gældende danske forhold omkring eksempelvis Lov om behandling af personoplysninger Forvaltningsloven og Lov om E-mails.
Indhold
Der registreres data om borgere i Københavns kommune af både personfølsom og administrativ karakter.
Referencer
ASTA7 ID | 8ba73e8c-e55e-4092-9db0-221bf42a4f6b |
---|---|
Starbas ID | 941 |
Bestilling
For adgang til arkiveringsversionens data kontakt Københavns Stadsarkiv.
Yderligere informationer om systemet
Følgende arkivskabere har indtastet data i det digitale arkiv (9)
Dokumenter der beskriver arkiveringsversionen (138)
ID | Dokumenttitel og -beskrivelse |
---|---|
1 | Afleveringsbestemmelse for eDoc AVID.KSA.41
Arkivets bestemmelse for afleveringen |
2 | Arkivbeskrivelsesfil
Metadata for arkiveringsversionen |
3 | Kontekstdokumentation
Liste over kontekstdokumentation med tilhørende metadata |
4 | Bevarede og kasserede tabeller
Liste over henholdsvis bevarede og kasserede tabeller |
5 | ER-diagram
Entitets relations beskrivelse af arkiveringsversionen |
6 | Tabel og feltbeskrivelse af driftssystemet
Beskrivelse af driftssystemets tabeller og felter |
7 | Tabel og feltbeskrivelse af arkiveringsversionen
Beskrivelse af arkiveringsversionens tabeller og felter |
8 | Produktions notat
Leverendørens beskrivelse af særlige forhold ved produktionen af arkiveringsversionen |
9 | Dokument fejlliste
Oversigt over dokumenter det ikke har været muligt at konvertere i forbindelse med produktionen af arkiveringsversionen. |
10 | Skærmbilleder fra eDoc4.1
Eksempler på skærmbilleder fra testsag oprettet til formålet (ingen personfølsomme oplysninger) |
11 | Beskæftigelses- og Integrationsudvalget
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen (A)
Organisationsdiagram for hele BIF pr. december 2010 |
12 | Beskæftigelses- og Integrationsudvalget
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen (B)
Organisationsdiagram for hele BIF pr. januar 2012 |
13 | BIF organisationsplan
Organisationsdiagram for hele BIF pr. november 2012 |
14 | Organisationsdiagram for Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Organisationsdiagram for hele BIF pr. september 2014 |
15 | Beskæftigelses- og integrationsforvaltningen organisation 2015
Organisationsdiagram for hele BIF pr. januar 2015 |
16 | Beskæftigelses- og integrationsforvaltningen organisation 2016
Organisationsdiagram for hele BIF pr. august 2016 |
17 | BIF Centralforvaltning 2010
Organisationsdiagram for BIFs centralforvaltning 2010 |
18 | BIF Centralforvaltning maj 2011
Organisationsdiagram for BIFs centralforvaltning pr. maj 2011 |
19 | BIF Centralforvaltning okt 2012
Organisationsdiagram for BIFs centralforvaltning pr. oktober 2012 |
20 | BIF Centralforvaltning jan 2013
Organisationsdiagram for BIFs centralforvaltning pr. januar 2013 |
21 | Kontekstdokumenter oversigt BUF eDoc dok. nr.: 2016-0324563-1 (A)
Organisationsdiagram over BUF for 2010 - 31.12.2014 |
22 | Kontekstdokumenter oversigt BUF eDoc dok. nr.: 2016-0324563-1 (B)
Organisationsdiagram som viser BUF fra 01.01.2015 - 2016 |
23 | Kontekstdokumenter oversigt BUF eDoc dok. nr.: 2016-0324563-1 (C)
Viser hvordan de 5 områder er organiseret fra 2015 - frem |
24 | Kontekstdokumenter oversigt BUF eDoc dok. nr.: 2016-0324563-1 (D)
Beskriver hvordan forvaltningen er organiseret fra 2015 - 2016 samt hvilke opgaver forvaltningen løser. |
25 | Kontekstdokumenter oversigt BUF eDoc dok. nr.: 2016-0324563-1 (E)
eDoc vejledning i oprettelse af direktionsindstillinger |
26 | Kontekstdokumenter oversigt BUF eDoc dok. nr.: 2016-0324563-1 (F)
eDoc vejledning i håndtering af fortrolige punkter til direktionsmøder |
27 | Kontekstdokumenter oversigt BUF eDoc dok. nr.: 2016-0324563-1 (G)
eDoc veledning i håndtering af dagsordenr, bilag og referater for ARC, FAC og Policy |
28 | Kontekstdokumenter oversigt BUF eDoc dok. nr.: 2016-0324563-1 (H)
Vejledning i hvordan integrationen mellen ProjectFlow (projektstyringssystem) og eDoc |
29 | Kontekstdokumenter oversigt BUF eDoc dok. nr.: 2016-0324563-1 (I)
Tips til hvordan der kan skabes overblik over brugerens sager i eDoc |
30 | BUF's Organisation 2010
Powerpoint show om de organisatoriske ændringer i BUF 21010 |
31 | Organisationsdiagram for KFF år 2016
Overordnet oversigt |
32 | Oversigt over hvilke afdelinger der hører til de enkelte områder i KFF 2016
Oversigt over hvilke afdelinger der hører til de enkelte områder i KFF 2016 |
33 | Retningslinjer for ens journaliseringspraksis for KFF
Overordnet principper for hvordan vi opnår ens jorurnaliseringspraksis i KFF |
34 | Kontekst over eDoc enheder i KFF perioden 2014-2016
Hvilke enheder har KFF og KBS haft før fusion og efter og hvad hedder de så i 2016 i eDoc dokument 2016-0347014-30 er hvad enhederne hedder i Kkorg |
35 | Pixie vejledning Team Systemhåndtering og Telefoni
Beskriver hvad enheden gemmer i eDoc, med hvilke emneord, handlingsfacet og adgangsgruppe |
36 | Pixie for projekt og udvikling år 2016
Pixie for projekt og udvikling år 2016 |
37 | eDoc pixi-vejledning for Bibliotekssamarbejde
Beskriver hvad enheden gemmer i eDoc, med hvilke emneord, handlingsfacet og adgangsgruppe |
38 | Bibliotekspakke projekt i eDoc
Hvordan bruger bibliotekerne projektfunktionaliteten i eDoc |
39 | Vejledning i håndtering af kontrakter vedr. arrangementer i Københavns Biblioteker
Vejledning i håndtering af kontrakter vedr. arrangementer i Københavns Biblioteker |
40 | Vejledning i håndtering af Børneindmeldelser ved "SKAN SELV"-metoden i Københavns Biblioteker
Procedurer der skal følges når man skal selv skanner indmeldelsesblanketter for børn på den lokale printer/kopimaskine |
41 | Vejledning i håndtering af Børneindmeldelser ved "SKANNINGSCENTRALEN" i Københavns Biblioteker
Procedurer der skal følges når man skal have skannet indmeldelsesblanketter for børn, hos den centrale skanningscentral |
42 | Vejledning i håndtering af lånerklager i Københavns Biblioteker
Arbejdsgang ved modtagelse af lånerklager og vejledning i hvordan den gemmes i eDoc |
43 | eDoc pixi-vejledning for Københavns Biblioteker
Beskriver hvad enheden gemmer i eDoc, med hvilke emneord, handlingsfacet og adgangsgruppe |
44 | Kontekstdokumentation for Team ejendomsskat i KFF
Beskriver hvad enheden gemmer i eDoc, med hvilke emneord, handlingsfacet og adgangsgruppe |
45 | Team ejendomsskat pixibog
Beskriver hvad enheden gemmer i eDoc, med hvilke emneord, handlingsfacet og adgangsgruppe |
46 | Pixibog for boliglån i team ejendomsskat og team debitor m.m
Beskriver hvad enheden gemmer i eDoc, med hvilke emneord, handlingsfacet og adgangsgruppe |
47 | Kontekst dokument for team Betaling & Kontrol - team betaling
Beskriver Kort enhedens sammensætning og deres brug af eDoc |
48 | Pixibog for betaling og kontrol - team betaling
Beskriver hvad enheden gemmer i eDoc, med hvilke emneord, handlingsfacet og adgangsgruppe |
49 | Pixibog for betaling og kontrol - team kontrol
Beskriver hvad enheden gemmer i eDoc, med hvilke emneord, handlingsfacet og adgangsgruppe |
50 | Skanningsvejledninger for skannet post til eDoc for Betaling og Kontrol (A)
Aftalen indeholder oplysninger hvad af den indgående post der skal skannes, hvortil den skal skannes og om den skal retur til enheden |
51 | Skanningsvejledninger for skannet post til eDoc for Betaling og Kontrol (B)
Aftalen indeholder oplysninger hvad af den indgående post der skal skannes, hvortil den skal skannes og om den skal retur til enheden |
52 | Skanningsvejledninger for skannet post til eDoc for Betaling og Kontrol (C)
Aftalen indeholder oplysninger hvad af den indgående post der skal skannes, hvortil den skal skannes og om den skal retur til enheden |
53 | Kontekstdokumentation for Københavns Borgerservice
Dokumentet beskriver de enheder under Københavns Borgerservice som anvender eDoc, hvad de journaliserer og med hvilke emneord og handlingsfacetter |
54 | Pixibog for folkeregisteret
Beskriver hvad enheden gemmer i eDoc, med hvilke emneord, handlingsfacet og adgangsgruppe |
55 | Vedledning i registrering af klagesager for KFF
Beskriver Kort enhedens sammensætning og deres brug af eDoc |
56 | Pixibog for arveteam
Beskriver hvad enheden gemmer i eDoc, med hvilke emneord, handlingsfacet og adgangsgruppe |
57 | Kontekst dokumenter fpr Vækst og internationalisering
Beskriver Kort enhedens sammensætning og deres brug af eDoc |
58 | Pixivejeldning Fritid KBH
Beskriver hvad enheden gemmer i eDoc, med hvilke emneord, handlingsfacet og adgangsgruppe |
59 | Sekretariat og Presse Kontekstdokument ifm aflevering til arkiv (A)
Beskriver hvad enheden gemmer i eDoc, med hvilke emneord, handlingsfacet og adgangsgruppe |
60 | EDoc til arkiv Ørestad og solvang biliotek, kultur og læring
Beskriver hvad enheden gemmer i eDoc, med hvilke emneord, handlingsfacet og adgangsgruppe |
61 | Kontekstdokumentation Historie og Kunst med tilhørende enheder (A)
Kontekst Thorvaldsen oversigt over emneord og handlingsfacet anvendt ved journalisering i eDoc |
62 | Kontekstdokumentation Historie og Kunst med tilhørende enheder (B)
Beskriver hvad enheden gemmer i eDoc, med hvilke emneord, handlingsfacet og adgangsgruppe |
63 | Sekretariat og Presse Kontekstdokument ifm aflevering til arkiv (B)
Aftalen indeholder oplysninger hvad af den indgående post der skal skannes, hvortil den skal skannes og om den skal retur til enheden |
64 | Kontekstdokumentation for HR, Strategi og Økonomi
Beskriver Kort enhedens sammensætning og deres brug af eDoc |
65 | Kontekstdokumentation Historie og Kunst med tilhørende enheder
20 siders organisationsbeskrivelse af KFF, Kunst og Kultur og områdets enheder under. Indeholder bla kerneopgaver, værdier og mission, snitflader til centraladministrationen mv |
66 | SOF Organisationsdiagram 2015-2016
Organisationsdiagram over SOF med angivelse af de seks nye centre, trådte i kraft 2015 |
67 | SOF Organisering i Borgercentre 2016
Hvem laver hvad hvor i SOF - beskrivelse af de seks centres arbejdsområder |
68 | Vejledning i brug af projekter i eDoc - SOF Myndighedscentre 2010-2015
Pixivejledning til eDoc-anvendelse i Myndighedscentrene, med fokus på projektstruktur og navngivning for Handicapområdet |
69 | DU Handicaps journalisering i eDoc - SOF eksempel på anvendelse af eDoc 2015
Pixivejledning til eDoc udarbejdet af Drifts- og Udviklingskontoret for borgere med handicap |
70 | eDoc lokal vejledning SOF Center NordVest 2015
Pixivejledning til eDoc udarbejdet af Center nordVest under Borgercenter Voksne, SOF |
71 | Hovedprojekter i eDoc SOF Center NordVest - eksempel på anvendelse under Borgercenter Voksne i SOF
Oversigt over Center NordVests projektstruktur i eDoc |
72 | SOF Organisationsdiagram 2010-2014
Organisationsdiagram for Socialforvaltningen 2010-2014 |
73 | SUF organisationsdiagram indtil aug. 2016
Beskrivelse af SUFs organisering frem til aug. 2016 |
74 | SUF organisationsdiagram 2016-2017
Beskrivelse af SUFs organisering frem til aug. 2016 |
75 | Vejledning til arbejdsgangen for fuldmagter i eDoc
Beskrivelse af arbejdsgangen for fuldmagter |
76 | Studieunit - Opret sag og Dokument
Beskrivelse af hvordan studieunit bruger eDoc |
77 | Organisationer i eDoc i SUF
Oversigt over eDocorganisationer i SUF |
78 | eDoc administrative sager LOK
Beskrivelse af oprettelse af administrative sager i lokalområderne |
79 | Dokumentation SUF Tandlaegekonsulenten processkabelon - Oktober 2014
Beskrivelse af den eDocprocesskabelon der bruges hos voksentandplejen |
80 | Arbejdsgang Klagesagsregistreringsskema
Beskrivelse af hvordan man arbejder med klagesager i eDoc |
81 | Arbejdsgang Klagesager
Beskrivelse af hvordan man arbejder med klagesager i eDoc |
82 | Pixivejledning for Boligregulering (tomme boliger)
Pixivejledningen beskriver hvordan sager/dokumenter om boligregulering og kontrol med tomme boliger efter boligreguleringslovens kapitel 7 journaliseres i eDoc |
83 | eDoc 4.1 Pixivejledning BBR
Sagsbeskrivelse for registrering af sager i eDoc, modtager rettelser, forespørgsler, fortegnelser til ejerlejligheder m.v. |
84 | Pixivejledning for adresser
Sagsbeskrivelse for registreringen i eDoc i forhold til husnumre og vejnavne |
85 | Pixivejledning for byggesager
Vejledningen beskriver hvordan byggesager fra Center for Byggeris sagsstyringssystem KMD Byggesag registreres i eDoc |
86 | Pixivejledning for Center for Byggeri kun vedrørende geosager (byggesager)
Vejledningen bruges for at sikre at man opretter sager og dokumenter ens i eDoc |
87 | Pixivejledning for sikkerhedsstillelser ved Anlægsprojekter
Vejledningen skal bruges til at få hjælp til af journalisere sikkerhedsstillelser, so knytter sig til en entreprenør på et anlægsprojekt |
88 | Pixivejledning for Anlægsprojekter
Vejledningen skal bruges til at journalisere det anlægsprojekt |
89 | Pixivejledning for eDoc projektstruktur
Vejledningen skal bruges til at oprette dit anlægsprojekts eDoc projektstruktur |
90 | Pixivejledning for Journalnote på sag
Vejledningen skal bruges til at skrive en journalnote på en sag |
91 | Pixivejledning for oprettelse af sager og dokumenter
Vejledningen skal bruges til at oprette sager og dokumenter i eDoc på enkelte ejendomme |
92 | Pixivejledning for logbog ved anlægsprojekter
Vejledningen skal bruges til at journalisere dokumentet med anlægsprojektets logbog |
93 | Pixivejledning for ledere
Vejledningsn skal bruges til inde for eget arbejdsområde |
94 | Pixivejledning for SMS, MMS og tlf.besked
Vejledningen skal bruges til at journalisere SMS, MMS og tlf.beskeder modtaget fra eller sendt til en kontakt |
95 | Pixivejledning for statusrapport af SMS udsendelse ved anlægsprojekter
Vejledningen skal bruges til af journalisere statusrapporten for den SMS udsendelse der er sendt |
96 | Pixivejledning for adresse- og forsendelseslister Doc2Mail for Byens Fysik
Vejledningen skal bruges til at journalisere adresselister og forsendelseslister ifm. Enkelt- og masseforsendelser i Doc2Mail |
97 | Vejledning for Team 4' ekstraopgaver - Returpost
Vejledninger bruges til når Post Danmark ikke kan aflevere et papirbrev |
98 | TMF organisationsdiagram
TMF organisationsdiagram |
99 | TMF STAB organisationsdiagram
TMF STAB organisationsdiagram |
100 | Byens Andvendelse organisationsdiagram med enheder
Byens Andvendelse organisationsdiagram med enheder |
101 | Byens Anvendelse organisationsdiagram med kontaktinfo
Byens Anvendelse organisationsdiagram med kontaktinfo |
102 | Byens Drift organisationsdiagram med enheder
Byens Drift organisationsdiagram med enheder |
103 | Byens Drift organisationsdiagram med kontaktinfo
Byens Drift organisationsdiagram med kontaktinfo |
104 | Byens Fysik organisationsdiagram med enheder
Byens Fysik organisationsdiagram med enheder |
105 | Byens Fysik organisationsdiagram med kontaktinfo
Byens Fysik organisationsdiagram med kontaktinfo |
106 | Byens Udvikling organisationsdiagram med enheder
Byens Udvikling organisationsdiagram med enheder |
107 | Byens Udvikling organisationsdiagram med kontaktinfo
Byens Udvikling organisationsdiagram med kontaktinfo |
108 | Beskrivelse af enheder i ØKF/Rådhus
Beskrivelse af ØKF’s organisation og arbejdsområderne i ØKF’s Rådhusdel. |
109 | Organisationsdiagram ØKF
Organisationsdiagram ØKF |
110 | Organisationsdiagram ØKF/Rådhus
Organisationsdiagram ØKF/Rådhus |
111 | Opbygning af eDoc organisation i Københavns Brandvæsen
Beskriver de forskellige afdelinger i Brandvæsenet der anvender eDoc |
112 | Økonomiforvaltningens organisationsdiagram
Økonomiforvaltningens organisationsdiagram |
113 | Københavns Kommune organisationsdiagram
Københavns Kommune organisationsdiagram |
114 | Københavns Brandvæsen Organisationsdiagram
Københavns Brandvæsen Organisationsdiagram |
115 | Koncern IT
Beskrivelse af KIT organisation ultimo 2016 |
116 | ESDH-håndbog for Driftsstyring, KPI og Processer
Beskriver hvordan vi i Driftsstyring, KPI og Processer i praksis arbejder med journalisering, emneord og facetter |
117 | eDocanvendelse
Samling af dokumentation af beslutninger og aftaler. Versionering, historik og logning. Strukturering af dokumentation |
118 | Konverteringsbeskrivelse fra eDoc 3.0 til 4.1
Konverteringsbeskrivelse fra eDoc 3.0 til 4.1 |
119 | Konverteringsbeskrivelse: Mapning mellem eDoc 3.0 til 4.1, bilag 2
Mapning af felter |
120 | Konverteringsbeskrivelse: Mapning mellem eDoc 3.0 til 4.1, bilag 1
Mapning af sager, dokumenter, parter, ejendomme og sagsbehandlere |
121 | Koncernservice
Beskrivelse af KS organisation ultimo 2017 |
122 | Vejledning til oprettelse af personalesager i KS
Gennemgang af alle sagstyper med beskrivelse af hvordan sager skal navngives og karakteriseres |
123 | Vejledning til dokumentation af kontrol med kk bankkonti
Beskrivelse af hvordan kontroldokumenter skal karakteriseres og gemmes |
124 | Alle vejledninger 2017
Huskesedler fra eDoc basiskursus |
125 | Retningslinjer for journalisering
Den overordnede retningslinje for journalisering i Københavns Kommune |
126 | 10 gode vaner
Tips til journalisering |
127 | eDoc - FISKK oplysninger
De registrerede oplysninger om eDoc i FISKK (Fælles Information om Systemer i Københavns Kommune) |
128 | Integrationer, relationer og snitflader til eDoc
Beskriver de forskellige relationer mellem eDoc og andre systemer |
129 | Beskrivelse af integration mellem Agenda og eDoc
Beskriver relationen mellem Borgerrepræsentationens dagsorden system (Agenda) og eDoc |
130 | Koncernservice organisationsdiagram
Koncernservice organisationsdiagram |
131 | eDoc sager overført til næste arkivperiode
Sager overført fra perioden 2010-2016 til perioden 2017ff. |
132 | Københavns Brandvæsens eDoc datadump og arkivperiodeskift 2016 - 2017
Dette notat forsøger at give et overblik over faser i implementering af ESDH systemer i vores organisation i perioden 2013 – 2017 og deraf følgende journaliseringspraksis |
133 | Mapning af eDoc organisatoriske enheder og brugere anvendt ved overførsel til HBR eDoc
Oversigt over enheder |
134 | Organisatoriske enheder og adgangsgrupper i HBR eDoc - ny opbygning 2017
Oversigt over enheder |
135 | Organisatoriske enheder og træstruktur i Københavns Brandvæsen - 2015
Oversigt over enheder |
136 | Projektbeskrivelse - Fujitsu foretager datadump fra KK eDoc til HBR eDoc
Konverteringsbeskrivelse fra Københavns Kommunes eDoc til Hovedstadens Beredskabs eget eDoc |
137 | Notat om dokumenter uden sagstilknytning
Redegøresle for manglende sagstilknytning på 125.483 dokumenter i arkiveringsversionen |
138 | Arkivarnotat
Redegøresle for særlige omstændigheder i forbindelse med test af arkiveringsversionen |